. .

The page is printed

Крајбрежен товарен брод до Бурулус

ДБ Шенкер превезува над 100.000 тони компоненти за ел. централа до Египет

Крајбрежен товарен брод до Бурулус • Малото рибарско пристаниште е претворено во транспортен центар за големата комбинирана централа на гас и пареа

Завршниот напор за гигантската нарачка: До септември, ДБ Шенкер ќе превезе вкупно 100.000 тони товар со зафатнина од 400.000 кубни метри до Египет за Сименс АГ, што ја гради една од најголемите електрични централи на гас во светот. Бурулус е локацијата на една од трите електрични централи на Сименс. Секоја централа, што користи природен гас како гориво, има капацитет од 4,8 гигавати, што ќе се генерираат од осум гасни и четири парни турбини на Сименс. Оваа технологија беше избрана поради својата висока ефикасност.


Кран тежок 600 тона ги истовара турбините во Бурулус


Тешките делови се испорачуваат на специјално засилен столб


Тешките делови, како што се генератори и турбини, се подигнуваат со челични јажиња

Поединечните компоненти вклучуваат турбини, генератори, трансформатори и котли, при што секоја од нив може да тежи речиси 500 тони. За секој од осумте погони во една електрична централа се потребни вкупно 248 вакви масивни компоненти.

Download: Infographic

Тешките компоненти од Европа и САД се превезуваат директно до рибарското пристаниште во Бурулус. Деловите од Азија прво пристигнуваат во пристаништето во Александрија со прекуокеански брод. Оттаму тие се претоваруваа на помалите крајбрежни бродови што може да пристапат до пристаништето во Бурулус, што се наоѓа на раздалеченост од 80 километри, поради својот помал депласман.

ДБ Шенкер ги презеде потребните подготвителни работи за да осигури дека масивните компоненти може да се истоварат во пристаништето во Бурулус: Неговата длабочина мораше да се зголеми на 5,50 метри и беше потребно зацврстување на пристанишниот мост, а требаше да се изградат и пристапни патишта и објекти за привремено складирање. Беше монтиран 600-тонски кран за натоварување на поединечните компоненти на нископодни приколки. Пристаништето во Бурулус се наоѓа на само 16 километри од градилиштето.

Сите три електрични централи се превезуваат последователно уште од крајот на 2016 година.

Неколку факти за најголемиот проект во историјата на Шенкер Германија 

• Една поединечна гасна турбина тежи 482 тони. Ова е приближно еднакво на тежината на 100 слона или 32 градски автобуси.

• ДБ Шенкер превезува осум турбини со оваа големина и дополнителни 240 компоненти што поединечно се потешки од 50 тони до делтата на Нил во Египет. 

• Малото рибарско пристаниште на 16 километри источно од градилиштето беше целосно реконструирано во рок од пет месеци за да овозможи манипулацијата со деловите што се тешки за кревање: Пристапниот канал и басен беа ископани до длабочина од 5,5 метри, пристанишниот насип беше продолжен за 150 метри, беше изграден пристапен пат со должина од 1500 метри, беше изградено складиште со површина од 6000 квадратни метри, и 125 метарскиот пристаништен мост беше зајакнат за тешки товари. 

• ДБ Шенкер ги собира гигантските компоненти што се произведуваат во погони насекаде во светот: Гасни турбини од Берлин, генератори од Мулхајм во Германија и Шарлот во Сојузната Држава Северна Каролина. Трансформаторите доаѓаат од Вајз во Австрија и Загреб во Хрватска. Кондензаторите и деловите за парните турбини доаѓаат од Бантен во Индонезија, додека, пак, 192 модули за осумте котли се произведени во Улсан во Северна Кореја. 

• 316.000 кубни метри други делови за електричната централа се испорачуваат со поморскиот и авионскиот транспорт. 

• Изградбата на електричните централи во Египет претставува рекорд и за Сименс. Компанијата потпиша договор во Каиро во јуни 2015 година за изградба на три комбинирани електрични централи со гасни и парни турбини, плус дванаесет ветерни паркови со вкупно 600 турбини. Откако ќе почнат да работат со целосен капацитет, тие ќе го зголемат производството на електрична енергија на Египет за 50 проценти. Во смисла на излезната моќност, секоја од комбинираните електрични централи е најголема во својата класа во светски рамки.

Последно ажурирање: 10.07.2017

Преглед

Кон почетокот на страната